Glominerals <3

Detta är ett helt underbart märke
deras flytande
JA flytande mineral foundation är bland det bästa jag någonsin haft
deras concealer/corrector är fantastisk under ögonen, super återfukande så den kaka sig inte eller lägger sig i fina linjer
vilket är ett stoooooort plus
Jag älskar deras Lidprimer, det är min absoluta favorit primer för skuggor, dom sitter hela dagen och får en mycket mer intensiv färg =)
 
Jag blandar ungefär hälften hälten Founfdation med dersa faceprimer och det är den finaste basen som finns
sitter på plats i mååååånga timmar och det blir en ganska matt finish så du behöver inte pudra vilket är skönt på sommaren
Tänk bara på att fixera concealern under ögonen så den är så mjuk och fin, gärna med ett lätt och transparant puder
 
Jag älskar dersa rouge och min favorit i sommar är definitivt färgen PaPaya =)
 
Dom har en primer för din underögon concealer också och den är också helt galet bra!!!
Glo Minerals är ett av mina absoluta favoit märken <3
 
1 Malin:

skriven

Hur vet jag vilken färg jag ska ha?

Svar: Om du kontaktar glominerals på deras hemsida brukar de skicka ut tester på nyanser =)
Madde

Kommentera här: