TÄVLING / GIVEAWAY

 
Jag vet inte om ni missat detta så jag påminner och förlänger datum
 
Jag har en Giweaway som lite öppnings grej här på min  nya blog =)
 
Det ända du behöver göra är detta
 
1. Följ mig på instagram 
http://instagram.com/maddemoe
 
2. Kommentera detta inlägg med vad du allra heslt önskar dig i skönhets väg 
 
3. dela denna blogg på din facebook
 
Japp det va det
 
Det blir en jätte fin vinst!!!!
 
Lycka till
1 EvaLotta:

skriven

Efter att med Maddes alla supertips bland annat köpt Sigma borstar, den fantastiska cc-creamen från Lumene, superbra concealer från Kicks och c/o Lena, Glamglow mask och Athena 7 minute lift känner jag att jag är så nöjd med både produkterna och de resultat som de ger. Till det får jag lägga all inspiration om sminkning som gjort att jag hittat tillbaka till det roliga i att sminka sig och att våga prova nya saker.
Det jag nu mest önskar mig är en ponytail från Rapunzel, för även om min frissa i går sa att mitt hår blivit tjockare och bättre sen jag började använda Joicos schampoo och conditioner, så kommer jag ju aldrig få så där långt och fint hår som vissa får.
Tack Madde för alla supertips och fortsätt att inspirera oss!

Svar: Men tusen tack FIIIIINA!!!!! <3
Madde

2 EvaLotta:

skriven

Tack själv! <3

Kommentera här: