* CLINIQUE*

Nu i september lanserar Clinique sina fyra nya Superprimers (280kr), som beskrivs som den perfekta partnern till varje foundation. Det släpps en ofärgad och tre färgkorrigerande.

Universal Face Primer har en färglös formula som slätar ut och skapar det perfekta underlaget för din foundation.

Colour Corrects Redness är en svagt gultonad primer som neutraliserar rödhet i huden.

Colour Corrects Discolorations har ett stråk av rosa som ska dämpa mörka fläckar, ärr efter acne och pigmentförändringar.

Colour Correct Sallowness korrigerar glåmig eller gultonad hy genom sin ton av lavendel.

 

Jag har colour correct sallowness och jag vill börja med att berätta

 

jag hade jätte höga förväntningar på denna produkt då CLINIQUE är ett av mina favorit märken inom skönhet!

 

Första intrycket

Jätte imponerad, den jämnar ut jätte fint och lämnar en sammetslen yta.

Den kan dock kännas lite torr om du har torra partier i ansiket, jag hade inte använt någon fukt under då jag ville se hur produkten kändes direkt på huden

Men med en fuktcreme är den helt fantastiskt och tar första plats på min primer lista, High end 

 

jag har nu haft denna primer under min CLINIQUE foundation Even better

 

Jag somnade isoffa och vaknade med huvudet nertryckt i kudden, mascaran va utkletad men min foundation sitter som en smäck!

jag har inte behövt toucha upp på sex timma heller

 

Mycket bra betyg

 

denna goding släpps i butik 17/ 9 

 

Jag rekomenderar den varmt

 

MMMMM

The blog post in english

Now in September Clinique launches its four new Superprimers (280kr), described as the perfect partner to any foundation. It released a colorless and three color-correcting.

Universal Face Primer is a colorless formula that smoothes and creates the perfect base for your foundation.

Colour corrects Redness is a pale ivory primer that neutralizes redness of the skin.

Colour corrects discolorations have a hint of pink to attenuate dark spots, acne scars and pigmentation changes.

Colour Correct Sallowness corrects sallow or ivory complexion by his tone of lavender.

 

I color correct sallowness and I want to start by telling you

 

I had really high expectations for this product when CLINIQUE is one of my favorite brands in beauty!

 

First impression

Giant impressed, it evens out really nicely and leaves a velvety finish.

However, it can be a bit dry if you have dry patches , I had not used any moisture for when I wanted to see how the product felt directly on the skin

But with a moisturizer is absolutely amazing and takes the first place on my primer favorites, High end

 

I have now had this primer under my foundation CLINIQUE Even better all day

 

I fell asleep and woke with my face pressed into the pillow, mascara smudged under my eyes but my foundation sits like a glove!

I have not had to touch up in six hours either

 

Very good Rating

 

this goodie will be available in 17/9

 

I recommend it warmly

 
 
 

Kommentera här: