FÖRLÅÅÅÅÅÅT!!

Jag har inte skrivit i bloggen på ett par dagar, men jag har haft så mycket att göra och dunder förkylning på det
Toppen! =)
 
En liten uppdatering vad som hänt
 
Jag har varit i Stockholm och spånat lite inför jobb i höst och framåt, träffat min bästa vän och besökt Sephora!
Jag gick i timmar där inne på täby gallerias Sephora!
Helt underbar personal och massa nya produker fick följa med hem
ett av favorit köpen är ett mörkt plommon färgat läppstift med härligt kalla blå undertoner!
 
Jag är nu på G att åka ner Stockholm och riktigt djupdyka i konsten MUA samt kurs i hår och uppsättningar.
Film och tv ligger högt på listan nu och som det ser ut kommer jag att åka ner redan till veckan för att lägga upp kurs planen =)
Jag har ev 14 st härliga bröllop i Stockholm inbokade och innan dess är jag utbildad hårstylist också och kan ta hand om brud och tärnor hela vägen från makeup, hår till påklädnad av klänning osv 
 
Ja men mitt i detta startar jag snart upp mitt egna märke More/Makeup som jag till en början lanserar en borst kollektion =)
En webbshop är på g och bloggen kommer flyttas till hemsida snart
Blogg möten i höst och mycket nya produkter ska lanseras och recenseras =)
 
 

Kommentera här: