Make Up Store

Jag älskar Make Up Store
några av mina favoriter är deras
cover all mix, som är en trio av concealer/korrektor
En med röd underton för att dölja blå, lila tex. Under ögonen eller ärr i ansiktet
En Gul underton, som kamoflerar döljer rött. Oftast runt näsan eller finnar och blemmor
En neutral som du kan anväda för att blanda de andra nyanserna med aller avända för att ljusa upp tex under ögonen
Denna concealer är väldigt cremig och ganska tjock
men med en bra fuktgivade primer under ögonen funkar den utmärkt
 
Jag älskar ockå alla deras ögonskuggor
det är mycket produkt och hög kvalite. De är lätta att blanda på huden och sitter jätte bra på plats! Väldigt säälsynt att någon av deras skuggor rasar och är för pudriga! De fäster bra och är cremiga att jobba med
 
Deras Mascara är också helt fantastisk!!
 
Jag har nu fått ett gäng nya favoriter!!!
 
CC cremen är den bästa jag någonsin testat
du behöver sååååå lite för att täcka hela ansiktet. Den är täckande och du behöver inte använda primer eller fukt innan du lägger den då den inehåller allt detta!
Mest imponerad är jag över att du inte behöver lägga puder för att fixera!!!!
Den sitter som berget ändå
Vilket gör denna produkt till en torr hud till sin bästa vän!!!
 
Läppstiften är helt underbra!! Det har nu kommit en ny variant av deras läppstift som heter Slim lipstick
finns i massa fina färger och texturer!
 
Liquid foundation har fått ett nytt utseende som känns väldigt lyxig och unik, med pump som alltid är ett plus!
 
 

Kommentera här: