StrandSalongen i mitt hjärta

Ja jag åker från Hudiksvall till Stockholm för att gå just till denna salong i Sickla Strand.
 
Att kliva in genom dörrarna här är lite som att komma hem <3
det är något unikt för mig!
jag har besökt många salonger i mitt liv och som många vet har jag själv jobbat många år på salong.
Det är svårt att få en stor salong att kännas mysig!
Det känns oftast som att man som kund försvinner lite på en stor salong.
Men INTE här!
Personalen är helt fanstasiska alla med sin egen stil, det tycker jag är så häftigt!
På många större salonger är det dresscode. Svarta, vita och gråa toppar, och jag förstår konceptet!
Men det kan göra att allt känns lite stelt!
Här är alla precis den dom är, rockig, drag, svart hår, blondin, rödhårig och alla jobbar liksom i en perfekt symbios.
Ja som att komma hem till sina vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
Här finns även GloMinerals, ett favorit märke!!!!!
Om du älskar smink och inte testat GloMinerals, så säger jag:
- DU HAR MISSAT NÅGOT =)
Jätte fina pigment och deras flytande mineral foundation är bland det bästa jag testat!!
 
 
 
 
Allt du behöver till ditt hår 
Shampo, balsam, inpackning, vård, styling, färger i olika märken!
Det är skönt att kunna köpa med sig det frisören använder =)
 
 
 
Här är frisörerna super kunniga och ständigt uppdaterade! Det är ett gäng pigga glada tjejer och killar som ger så fin energi, man vill inte gå hem!!!
Man vill stanna kvar och dricka kaffe och prata hela dagen!!! =)
 
För er som bor i Stockholms området, ni kommer att hitta "hem" här på salongen!
Här kan du fixa allt!!
Din frisyr, färg, dina bryn, styling av håret, makeup och
 
Det jag är här och gör idag =)
Exsensions!!!!! <3
Det kommer ett inlägg om detta separat!!!
Jag kan säga att när jag i skrivande stund tittar upp och möter min spegelbild.
Jag känner mig så fin!!!!! 
Jag är sååååå imponerad och nöjd!!! Känslan är obeskrivlig!!!
 
Strandsalongen 
Sickla strand 66
 
08-7166069
08- 7184902
 
Du kan även boka tid på hemsidan
www.strandsalongen.se
1 Annika Tell:

skriven

Strandsalongen blomstrar verkligen med duktiga medarbetare som vill ge det märks. Jag är nöjd varje gång jag går ifrån Maria, hon är en cool duktig frisör. Fint inlägg Madde! Hoppas vi hinner ses på Åhléns idag. KRAM Annika

Kommentera här: