FÄRG cosmetic

Detta är en stolthet för svenk makeup!!!!!
Det är ett fantastikt fint märke som känns lyxigt och trendigt på samma gång!
Alla deras produkter håller en hög standar och jag älskar att alla skuggor är multi funktionella!
Du kan anväda skuggorna som ögonskugga, blush, highlight och bronzer!
Detta gör det så enkelt att minimera mängden av produkter du måste använda för en hel look.
 
Deras pigment är helt galet fina och skuggorna är så lätta att jobba med!
 
Färg har också en trio concealer som har en rosa, gul och neutral färg.
Väldigt lik Make Up stores cover all mix
Men jag måste säga att den här är mycket mer lättjobbad!
Den är cremigare och du behöver inte återfukta på samma sätt om du vill jobba med denna produkt under ögonen
Viktigt att fixera med ett lätt puder då den annars kan lägga sig i fina linjer ( Rynkor på svenska)  =)
 
Deras pigment är mina favorit pigment!!!
Du kan lätt lyfta din ögon makeup med ett svep av dessa
För intensiv liner eller täckande skimrande ögonlock fuktar du penseln lätt innan du plockar upp produkten. 
I en klappande teknik får du fantastikt resultat!
Anänd pigmet på ditt läppstift och du har på en sekund ett hög glansigt och unikt läppstift =)
 
Mascaran är den produkt jag inte rär WOW över.
Men borsten gör att den är helt grym på nedre fransraden där andra mascara borstar kan kännas för stor och otymplig.
 
 
Deras mineral foundation är hur bra som helst!
Jag älskar att använda den för att fixera min makeup då den ger extra täckning och en fin lyster!
Deras stora kabuki borste är just nu min absoluta favorit!!! Den är galet snygg, perfekt packade strån! Inte för mjuk inte för stum helt enkelt grym! Och mycket trevlig att bara titta på =)
 
 
 http://www.makeupfabriken.se

Kommentera här: