per-fèkt beauty

 
 
Jag har hört så mycket bra om denna serie skönhet och beauty produkter
så jag blev otroligt glad när jag fick hem detta kit att testa
 
Såg att en del av sortimentet säljs på Eleven
 
or go there webpaige www.perfektbeauty.com
Jag är faktiskt super inponerad, deras förpackningar känns Gulliga, lyxiga, naturliga och doften på alla produkter har en svag söt mint tosh, vilket också ger plus =)
Jag är en succer för doft och förpackning
 
deras slogan är
Why look nice when u can lokk per-fe`kt
Ja det sätter ju ribban ganska högt på produkterna
 
Jag kör nu igång en serie av inslag som kommer kallas
En vecka Ett märke
som jag tror kommer att underlätta för er som söker tips på bra produkter att få en klarare helhelt bild =)
 
Dessa veckor kommer jag att lägga ett märke i fokus och i största mån använda dessa i alla veckans looker
 
Denna vecka kör jag på per-fe`kt 
Så håll koll å bloggen för daglig uppdatering och olika looks =)
 
citat från sidan
It’s the original all-in-one beauty line that offers easy alternatives to traditional
makeup. Per-fekt works double-duty by revealing your natural beauty instead of masking it.

“After working 14 years in the beauty industry, the two dominant complaints I heard were ‘I don’t have time for so many products,’ and ‘I don’t want to look like I’m wearing makeup,’” says brand founder Richard Anderson. “From Fortune 500 CEOs to stay-at-home moms, makeup artists, athletes, and women who do it all, these women were asking for a beauty line that would simplify and perfect their lives, not complicate it!”
 
 

Kommentera här: