Zoeva Brushes

 
Fick hem ett jätte fint paket från Zoeva idag, öppnade och vart som ett litet barn på julafton!
Jag är tokig i borstar, kan aldrig få nog!?
 
Jag har lärt mig hur viktigt det är med bra verktyg!
Men tänk så här
 
Om du ska tapetsera om eller måla om, du köper dyra tapetet eller färg
använder du då budget klister,penslar från dollar store eller torra gamla rollers sedan förra gången du målade?
 
Jag har nu klämt och känt på dessa godingar, tittat på ett antal youtube inlägg och ja dom verkar helt fantastiska!!
Vart kan du hitta dessa borstar?
 
 
 http://www.zoeva-shop.de
 
( ENGLISH)

Got home a really nice package from Zoeva today, opened and where as a little kid on Christmas Eve!
I am crazy about brushes, can never get enough!?
 
I have learned how important it is with great tools!
But think of it this way
 
If you are papering on or repaint, you buy expensive wallpaper or paint
use of budget glue, brushes from the dollar store or dry old rollers since the last time you painted?
 
I have played with these hotties, looked at a number of youtube posts and yes they seem totally amazing!
Where can you find these brushes?

  http://www.zoeva-shop.de

 
 
 

 
 
 
 
1 Madde:

skriven

Hur mycket kostar dom? :)

Svar: jag är lite osäker på exakt! jag har fått dom skickade för att göra en rewy =) Men det är väldigt rimliga priser det vet jag <3
Madde

Kommentera här: