Te Million Dollar Tan Nu i Sverige!!!!

 
Million dollar tan är min favorit när det kommer till brun utan sol!
Många eller ja de flesta stora skönj´hets bloggarna bloggeskorna i USA har pratat om denna som sin favorit länge!
Jag blev såååååå glad när jag hittade den i sverige!!!!
Jag älskar den för att den är så enkel att applicera ger fantastiskt fin färg OCH den luktar GOTT!!!!! Jätte gott!!! Det är ofta där många backar från detta alternetiv till gyllen brun färg, dom doftar ofta inte så goot!
Då går man istället till solariet, vilket är synd!
Jag solade mycket förr men när jag började få fläckar och min hud började kännas torr och lite grå istället för gyllene brun så slutade jag och har använt mig av fake tan =)
Denna är min favorit!
Cabana Tan Extreme Cabana Tan Extreme Cabana Tan Extreme - Lotion - Fläckar ej , Luktfri 299:-

Kommentera här: