My skin care routine

Make Up Store!!!
 
Jag har hittat en serie produkter som verkligen gör under för min hy!
Äntligen produkter från samma märke, känns liksom bättre så =)
Annars har jag alltid haft en cleanser från clinique en ögoncreme från clinique en creme från clarins och en scrub från boots no 7 osv
jag älskar alla dessa produkter men det känns som jag fått till den perfekta rutinen med dessa godingar nu! =)
 
Morgon.
Jag sköljer ansiktet med ljummet vatten och tar sedan cleansing oil och masserar in i huden som en tvål =)
Sen tar jag tvätt servetten och med ganska varmt vatten blöter jag den och tar bort oljan.
Det blir lite som en peealing med servetten och mer skonsamt än att att skrubba runt med handuk =)
SEn sprayar jag ansiktet med face mist, ohhhh jag äslkar den! Känns som att den super boostar huden med fukt och känns upp piggande en trött morgon =)
Den är perfekt att ha med i väskan också då du kan spraya den när som helt under dagen på makeup för att få fukt boost, perfekt för dig som jobbar mycket framför dator eller i torr luft.
Sen tar jag Eye cool stick under ögonen, den är kylande, återfuktar och stramar upp. Va helt perfekt!
Serum och min favorit creme the creme <3
Två dagar i veckan använder jag även en ansikst skrubb och läpp skrubb. Absolut det bästa för mina torra läppar!
 
På kvällen kör jag samma rutin men jag använder Hydra Night som natt creme, den år så himla bra! Min absoluta favorit! Det är så skönt att lägga på den på kvällen då den återfuktar hela natten <3
 
 
 
 
English

Make Up Store !

I have found a line of products that truly make for my skin!
Finally products from the same brand, it feels like better so = )
Otherwise, I have always had a cleanser from Clinique an eye cream from Clinique a cream from clarins and a scrub from boots no 7 , etc.
I love all of these products but it feels like I have the perfect routine with these beauties now! = )

Morning .
I wash the face with lukewarm water and then takes cleansing oil and massage into the skin like a soap = )
Then I'll wash and wipe with pretty warm water soaks me and removes the oil.
It becomes a bit like a peealing with napkin and gentler than scrubbing around with towel = )
Then I spray my face with face mist, ohhhh I love  it ! Feel like the super boosts skin with moisture and feels up refreshed spirit a tired morning = )
It is ideal to have in your bag then too you can spray it at any time but during the day on makeup to get moisture boost, perfect for those who work a lot in front of the computer or in dry air.
Then I take the Eye cool stick under your eyes, it is cooling , moisturizes and tightens up .  absolutely perfect!
Serum and my favorite cream the cream <3

Two days a week I also use an exfoliating facial and lip scrubs. Absolutely the best for my dry lips!

In the evening I run the same routine but I use Hydra Night as night cream, it's so damn good! My absolute favorite! It's so nice to put on it in the evening when it moisturizes all night <3

 

 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
Make Up Store 
 
 
1 Linnea :

skriven

Använder du primer? Eller har tips på någon riktigt bra? Gärna en som täcker pormaskar bra men samtidigt ger en jämn hy.

Svar: Jag använder primer och porefessional från benefit är grym :)
Madde

Kommentera här: