Borst galen!

 
 
Som Makeup artist och beauty blogger har jag mycket produkter
Men ibland får jag dille på saker, ni kan kanske gissa vad dillet varit ett tag.....
Ja borstar, jag badar i borstar men jag älskar dom!
 
Mina favorit borstar är faktiskt mina egna More Makeup borstar, klart jag måste säga det. Men faktiskt helt ärligt dom är bäst!!!
http://moremakeup.se/

Pro Brush Kit
 
Andra favoriter är 
Bdellium
Sigma
M.A.C
Glo Minerals
Beauty blender
Zoeva
Nars
Make Up Store
 
Bra borstar är faktiskt A och O
 
Jag brukar tänka så här.
Om jag ska måla om ett rum, jag köper en dyr fin färg eller tapet.
Då köper jag nog inte grunden och redskapen på Dollar store?
 
Den dyra färgen kommer liksom inta att komma till rätt då =)
 
Så satsa på några bra borstar, rengör varje vecka med milt baby shampoo och låt ligga ner på tork.
Där i mellan använder jag brush rengörinf, en spray jag använder efter varje användning för att döda bakterier och hålla borstarna rena =)
Min favorit kommer från Kicks egna märke och kostar ca 60 kr, räcker hur länge som helst =)
 
Till mina svampar använder jag diskmedel för att verkligen lösa upp allt fett och få dem super rena =)
 
Du hittar mycket bra borstar ja hos mig
på brallis.se
eleve.se

Kommentera här: