Nytt från isadora




Isadora har släppt en ny concealer corector palette, en ny volym och curl mascara och deras sugar nails är grymma! Nu i fina pastell Macaron färger :)

Jag testade att använda concealer / corector paletten innan foundation och tyckte den kändes lite för torr.
Jag har väldigt torr hy runt näsa och haka.
Idag testade jag använda den på min foundation och det va mycket bättre!!!

Corector färgerna är riktigt bra, den gröna nyansen tar ut röda partier och passade perfekt runt näsan. Den aprikosa färgen är perfekt under ögonen och ljusar upp samtidigt som den aprikosa färgen korrigerar mörks partier i blå / grå som det lätt blir under ögonen.

Jag använda den neutrala färgen som bas till min ögonskugga och det funkade toppen!

Highlightern är lite för tunn för min smak men jätte fin om du vill ha en naturlig lyster på en bb creme :)

Betyg 
4 M av 5 möjliga 
MMMM

Det är mycket produkt för pengarna och den innehåller allt du behöver!
Vill du ha ett riktigt täckande resultat kan du dock känna att den här produkten är lite tunn. Men för vardags makeup är den toppen!!!

Den nya mascaran som lovar volym och böjda fransad är super!!!
Jag älskar den och den funkar toppen!!!!
Lätt att jobba med! Super bra lätt c formad borste som får tag i även de kortaste fransarna!!!
5/5 M
MMMMM

Den håller vad den lovar och ett bra pris!!!

Jag älskar suger lacken sedan jag första gången testade ett lack förra sommaren!
Nya super fina pastell färger känns perfekt för vårkänslorna :)
Jag är ett stort fan av Isadoras nagel lack! Det är en grym borste och de torkar snabbt!!

5/5
MMMMM

Kolla på Kicks eller www.eleven.se 

Kommentera här: