Trudes Frisörer

 
 
 

Välkommen till Sveriges ledande frisörkedja.

Här möter du trend och tradition i avslappnad atmosfär där du som kund alltid står i centrum. Vår målsättning är att vara först med att erbjuda dig det senaste och att du hos oss hittar en stil som passar dig och du trivs med. Vi plockar fram det unika hos varje individ!
 
Trudes Frisörer hittar du i 
Här finner du härliga frisörer, stylister, makeup artister!
Det är härliga och trendiga salonger som verkligen står ut med sina stora shopar!
Du finner ALLT du behöver från en mängd olika märken.
Butikerna är alltid uppdaterade och har många kampanjer på gång året runt!
På Trudes kan du få hjälp med allt inom hår om det så är färg, frisyr, produkter eller bara tips på styling!
Det är kunden som står i fokus på Trudes. De strävar alltid efter att ha de bästa produkterna för just dig, kunden ska känna sig trygg och viktig!
 
Jag går till Trudes för att jag känner mig helt trygg och kan bara luta mig tillbaka och lämna över håret till frisören! Jag är alltid upprymd och glad efter mina besök där då det bjuds på mycket skratt och positiv energi.
Eller om du vill ha den lugna stunden för just bara dig, din lilla semster från vardags stress då är det bara att ta en kopp kaffe en tidning och njuta av ditt besök =)
Kunden möts alltid efter sina behov och det är otroligt proffsigt samtidigt väldigt skönt =)
 
Så möt våren och gör något nytt, unna dig något fint eller ge det som gåva till någon du tycker om!
 
 

Kommentera här: